Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2007

Προβληματισμένος...

Γενικά τον τελευταίο καιρό έχω κάποιες ανησυχίες σε όλους τους τομείς. Βασικότερη είναι η δουλειά... Έχω κουραστεί όχι από τον φόρτο εργασίας -άλλωστε είναι σχετικά μικρός-, αλλά από την απόσταση. Τα λεφτά είναι κάλα αλλά και μετά την αύξηση ΟΧΙ ΟΣΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΙΡΝΩ. Δεν είναι τα λεφτά το παν όμως.

Γουστάρω που είμαι σε ένα ήρεμο περιβάλλον που μπορεί να έχει και τις άτυχες στιγμές αλλά παράπονο δεν έχω από κανέναν. Γουστάρω που είμαι και γω πλέον μέλος τον meetings με το αφεντικό και γουστάρω πάνω απ' όλα οτι ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ. Είναι πολύ σημαντικό για κάποιον που ουσιαστικά κάνει τα πρώτα του βήματα στο JAVA Development... Η εποχή του .ΝΕΤ μάλλον θα μείνει ευχάριστη ανάμνηση!!!!

Το θέμα είναι οτι λόγο απόστασης δεν έχω χρόνο για να κάνω όσα θέλω... Δεν ξέρω κατα πόσο θα συνεχίσω ν' αγνοώ άλλες προτάσεις... Τεσπα... Θα δείξει...

2 σχόλια:

Σίσσυ είπε...

Αυτά τα πράγματα θέλουν ζύγιασμα... Σε ό,τι και αν διεκδικήσεις αργότερα θα πρέπει να δείχνεις ότι έχεις μια σταθερότητα στη δουλειά σου και ότι εκεί που ήσουν σε εκτιμούσαν... Αν έχεις περιθώριο να κάνεις λίγο ακόμα υπομονή, κατ'εμέ, θα πρέπει να την κάνεις... Αν θέλεις να το συζητήσουμε drop me a line!:) Kiss kiss!

Bobos είπε...

Kiss kiss :-)