Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2008

Τα 10 πράγματα που θ' αλλάξω άμεσα.

Μπήκε η νέα χρονιά για τα καλά...Φορτωθήκαμε έναν ακόμα χρόνο στην πλάτη. Επειδή ο χρόνος είναι πολύτιμος πρέπει άμεσα να αλλάξω μερικά πράγματα στη ζωή μου...Ξεκινάμε λοιπόν:
01) Γυμναστήριο... Κωλόγερος έχω γίνει και ούτε μια σκάλα δεν μπορώ να ανέβω χωρίς να λαχανιάσω
02) Δίαιτα... ΤΕΡΜΑ το junk food και τα ετοιματζίδικα...
03) Επιστροφή στο Linux... ΈΤΣΙ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΤΙΚΑ ΤΗΝ ΕΙΔΑ :-)
04) Αλλαγή δουλειάς. Θέλω μια δουλειά που να μην μου κοστίζει το μήνα 300 ευρώ για να πηγαίνω... Βαρέθηκα και πάνω απ όλα βαρέθηκα να κάνω debugging σε κώδικα που έχω μόνο μια υποψία για το business logic. New things, cause I had enough...
05) Να δουλέψω σπίτι... ΟΚ ΠΛΕΟΝ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ. ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΜΟΥ ;
06) Να κάνω καλύτερη κατανομή του χρόνου μου... Λίγο καλύτερος προγραμματισμός δεν θα έβλαπτε...
07) Να βάψω το σαλονάκι μου... Όλο το αναβάλω...
08) Να πάψω να είμαι το καλό παιδί... ΜΟΥ ΠΑΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΩΛΟΠΑΙΔΟ ;)
09) Να σταματήσω ν'αγοράζω μαλακίες... Έχω γεμίσει το σπίτι σκατολοϊδια.
10) Ε αυτό το κρατάω για μένα ;)

1 σχόλιο:

Σίσσυ είπε...

M'αρέσει ο προγραμματισμός σου! Όταν λοιπόν τα καταφέρεις να υλοποιήσεις το 1, το 5 και το 8 να με ενημερώσεις επί της μεθοδολογίας για να κάνω και εγώ μια προσπάθεια! :) Good luck! Kαλημέρα!