Τετάρτη 10 Μαρτίου 2010

Nexus one + & - :-)

Λοιπόν ύστερα από μια εβδομάδα με το νέο μου gadget θα μοιραστώ μαζί σας τις πρώτες μου εντυπώσεις περιληπτικά... Σε γενικές γραμμές είμαι ενθουσιασμένος πάντως :-)

Θετικά
α) Οθόνη... Καταπληκτική AMOLED
β) Responsive ... Αυτό που πατάς αυτό εκτελείται...
γ) Σφαίρα... Και γρήγορα μάλιστα ;) O SnapDragon στο 1GHz δεν κωλώνει πουθενα
δ) Android 2.1... Αξιόπιστο σε σχεση με το παρελθόν και την δυνατότητα να φτιάξεις τα δικά σου apps σε Java... α και οοοοομορφο ;)
ε) Plug 'n Play... Παρότι δεν έχει έρθει καν στην Ευρώπη... Το ανοίγεις το φορτίζεις, βάζεις και ένα ελλήνικό πληκτρολόγιο απο το Android Market και τελείωσες... Δεν θέλω ελληνικό μενού... Μου την δίνει... Όπως και τα ελληνικά Windows ;)
στ) Το trackball... Καταπληκτικό ειδικά στο browsing
ζ) Live wallpapers... To background ανταποκρίνεται στο άγγιγμα σου
η) Γενική ευχρηστία... Όλα είναι μαζεμενα και νοικοκυρεμένα... Το κουμαντάρεις από την πρώτη στιγμή. Γι αυτό δεν έχει και manual :-)
θ)Voice recognition... Λές find panathinaikos... και αμέσως καταλαβαίνει και ψάχνει... :-)

Αρνητικά
α) No SD app save... Οκ τα apps του android είναι σχετικα μικρά... Αλλά ρε παιδί μου εγώ δεν θέλω να τα φορτώνω στη μνήμη του κινητού
β) No paid apps... Το Android Market δεν υποστηρίζει στην ελλάδα ακόμα paid applications. Απλα shame στις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας που πουλάνε κινητά android :p αλλα και στη google
γ) Νο Flash... Οκ η Adobe έχει γεμισει το youtube με 10.1 beta videos αλλά πότε θα το δώσει στο λαό;
δ)Μπαταρία... Με λογική χρήση κρατάει 2 μέρες... αλλά είναι λίγο ειδικά αν αρχίσεις να παίζεις με τα χαζοπαίχνιδα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: