Παρασκευή 3 Αυγούστου 2007

Τα καλά να λέγονται...

Μέχρι τώρα ήμουν από τους εχθρούς της Vodafone όχι για κάποιον ιδιαίτερο λόγο αλλά ποτέ δεν τη συμπάθησα αυτή την εταιρία... Έλα που όμως οτι βρίζεις το λούζεσαι... Έτσι λοιπόν την πάτησα κι εγώ...

Τον τελευταίο καιρό ψαχνόμουν για ν' αναβαθμίσω την σύνδεσή μου γιατί τα 768κ είναι πλέον λίγα και παράλληλα πολύ ακριβά, αφού πληρώνω 2 πάγια στον ΟΤΕ και ένα στην Forthnet... Αφού διάβασα όλα τα post(!!!) στο adslgr.com και αφού έβλεπα με τα μάτια μου την ταλαιπωρία που τράβαγαν γνωστοί και φίλοι με zisto και forthnet 2play κυρίως προτίμησα να επαναπαυτώ στην σιγουριά του ΟΤΕ... "Δε γαμιέται... Επειδή η γραμμή δεν είναι στ' όνομά μου δεν έχω καμία όρεξη να μπλέκω και να κάνω και 2 μήνες χωρίς internet...Θα βάλω τα 8Mbit του ΟΤΕ και θα πληρώνω 50+πάγιο+τηλέφωνα...Αλλά θα τα έχω σχεδόν άμεσα σε σχέση με τους άλλους και θα έχω και την υποστήριξη του ΟΤΕ"...

Τα λεφτά όμως είναι πολλά...πέρα από την πλάκα...Οπότε αποφασίζω να ρίξω τα μούτρα μου να πάω στη Vodafone μόνο και μόνο επειδή το μαγαζί της είναι ακριβώς δίπλα στο σπίτι μου...Τσουβαλιάζω λοιπόν την μάνα Καίτη και πάμε στη Vodafone Σάββατο 21 Ιουλίου για να υπογράψει ως ιδιοκτήτρια της γραμμής την αίτηση... Βάση συμβολαίου η αναμονή είναι 25 εργάσιμες με μέγιστο όριο τις 45!!!! Η κοπέλα μου πέταξε μια φωτοβολίδα όμως..."Μες στη βδομάδα η γραμμή θα είναι ΟΚ"...Δεν τσίμπησα όμως αρχικά...

Από περιέργεια προχθές όμως τηλεφώνησα στο customer support για να ενημερωθώ για την πορεία της αίτησης... Εξεπλάγην από την ευγένεια και την αμεσότητα της εξυπηρέτησης. Για να μην περιμένω στην γραμμή με κάλεσαν αυτοί 5' λεπτα μετά το τηλεφώνημά μου με όλες τις πληροφορίες που ζήτησα! Το αστείο ήταν οτι τηλεφώνησα από την δουλειά και μόλις το έκλεισα άρχισε η καζούρα από τους συναδέλφους..."Καλά σε γράψανε στ' αρχίδια τους....Αμα σε πάρουν ποτέ να μας χέσεις..." Ομολογώ πως κολάστηκα κι εγώ... Όταν χτύπησε το τηλ όμως, η δικία μου μούρη φωτίστηκε και οι υπόλοιπες κατσουφιασαν και όρμηξαν στα PC τους για να τσεκάρουν το site της Vodafone!!!! ;)

Χθές ενημερώθηκα οτι σήμερα η γραμμή θα είναι έτοιμη... 9 εργάσιμες μετά την αίτησή μου(!!!!!!)... Και από την εξέλιξη της υπόθεσης έμεινα άκρως ικανοποιημένος με την υποστήριξη και την αντιμετώπιση που έλαβα... Και εδώ κρύβεται το μυστικό... Ένας τέτοιος κολοσσός δεν παίζει με τ' ονομά του...Γεμίσαμε ISP που μοιράζουν απλόχερα Mbit τσάμπα... Στο τέλος πιστεύω όμως οτι θα επικρατήσουν και θα επιβιώσουν 3 maximum 4 εταιρίες... Οι 2 είναι η (αγαπημένη πια) Vodafone, και ο κυρίαρχος και αξιόπιστος (αλλά πάντα ακριβός) OTE...

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Eπομένος αύριο το πρωί τρέχω στο Vodafone Shop και κάνω την αίτηση μου ............