Παρασκευή 17 Αυγούστου 2007

Αργία μήτηρ πάσης κακίας...

Λόγω 15αύγουστου δεν κουνιέται ούτε φούστης!!!! Δεν υπάρχει καθόλου δουλειά και εγώ δεν έχω καθόλου όρεξη να διαβάσω για την πάρτη μου... Προβληματίζομαι όμως ιδιαίτερα για το μέλλον μου στη δουλειά... Όσο καλό και να είναι το περιβάλλον οι προοπτικές εξέλιξης είναι μηδαμινές έως ανύπαρκτες κυρίως στον μαθησιακό τομέα και στην ανάληψη ευθυνών... Θέλω ένα δικό μου PROJECT FROM SCRATCH εδώ και τώρα!!!!!! Αρχίζω λοιπόν να σκέφτομαι κάποιες προτάσεις που μου έχουν γίνει από άλλες εταιρίες και τουλάχιστον από οικονομικής άποψης είναι πιο συμφέρουσες.

Βέβαια "βαίνομεν προς εκλογάς" και αυτό λέει πολλά. Είναι ένας λόγος να κάνω λίγη υπομονή παραπάνω γιατί ενδέχεται να εμφανιστεί κάτι καινούργιο στον ορίζοντα...

Δύσκολα πάντως το 2008 θα με βρεί στο ίδιο πόστο...

Δεν υπάρχουν σχόλια: