Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2007

Πτωματάκι...

Είμαι πολύ κουρασμένος... Αποφάσισα να κάτσω σπίτι, ξάπλα στο κρεβάτι και να μην βγώ... Έτρεχα όλη μέρα σήμερα, είχα ξενυχτίσει χθές και το άμοιρο, φιλήδονο κορμί μου δεν άντεξε άλλο... :-) :-)

Θέλω να πάω και γω ένα ταξιδάκι...Ζήλεψα Σισσάκι μου :) ... Αλλά δεν είμαι για Πράγα... Όχι τώρα τουλάχιστον... Η πρώτη επιλογή είναι ένα τετραήμερο στην Κωνσταντινούπολη...Η δεύτερη είναι το JavaPolis 2007 στο Βέλγιο... Έτσι για να συνδυάσω το τερπνόν μετά του ωφελίμου ;) Νο άδεια left για πολλές μέρες όμως :-(

Τεσπά...

1 σχόλιο:

Σίσσυ είπε...

Στην Κωνσταντινούπολη να πας...που έχει και τουρκάλες και χανούμ μπουρέκ και χιουνγκιάρ μπεγιεντί! Τη Java την τρως στη μούρη κάθε μέρα! :)

(btw γράφτηκα και εγώ στο συνέδριο αλλά υπάρχει ένα κόλλημα! το πρώτο bus από Βόλο φεύγει 5.30, που σημαίνει ότι θα είμαι Αθήνα 10. Προλαβαίνω λες;)

Φιλιά!