Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2007

ΟΝ ... Καλύτερα OFF Telecoms...

Η χαρά για τα 16MBit κράτησε πολύ πολύ λίγο... Και ευτυχώς που το έκοψα τώρα για να μην τρέχω αργότερα... Ακύρωσα την τηλεφωνική αίτηση μου προτού στείλω την έγγραφη και πληρώσω γαμησίατικα... Ο λόγος απλός... Με τον παρά μου και την κυρά μου... Η θα έχω την εξυπηρέτηση που θέλω η να βάλετε το 3ple play σας στον κώλο σας... Όταν είναι να σε βάλουν στο τριπάκι και να σε κάνουν πελάτη είναι μες την ευγένεια αλλά μετά σε γράφουν παντελώς.

Είναι απαράδεκτο να περιμένεις στην αναμονή για 35' κάθε φορά που θέλεις απλά να κάνεις μια ερώτηση και όταν τολμάς να παραπονεθείς με τον κοσμιότερο τρόπο να παίρνεις απαντήσεις του στύλ "Ε, και τι να κάνουμε..."

Σπατάλησα με τους μαλάκες πάνω από μια ώρα της μέρας μου στην αναμονή και άλλο ένα μισάωρο οι δικοί μου... Ε δεν τους έχω και ανάγκη... Internet έχω και είμαι μια χαρά με την Vodafone... Συγχρονίζω το λιγότερο στα 11MBit (το upload έχει λιγο πρόβλημα πάντως) και τις αρκετές φορές που έχω επικοινωνήσει μαζί τους το πολύ που περίμενα ήταν 5'. Πάντα με χαμόγελο και το καλύτερο.. Με έχουν πάρει αυτοί 2 φορές να με ρωτήσουν αν έχω κάποιο παράπονο από τις υπηρεσίες που λαμβάνω... Σφάξτε με ρε γαμώτο αλλά κάντε το με το γάντι!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: