Τετάρτη 18 Ιουνίου 2008

Ζέστη και Doner....

Το καλοκαιράκι έχει μπεί για τα καλά στη ζωή μας... Το τριήμερο που μας πέρασε έκανα και τα πρώτα μπανάκια... Αν και η θάλασσα ήταν αρκετά παγωμένη το ευχαριστήθηκα... Καλή παρέα, καλοί μεζέδες, πανέμορφη Μάνη και ηρεμία...

Η επιστροφή στην πραγματικότητα της Αθήνας όμως με προσγείωσε απότομα... Τι να κάνουμε όμως; Αυτό το καλοκαίρι έχω σκοπό να περάσω καλά και να μην με ρίξει τίποτα... Άλλωστε ετοιμάζω μεγάλα πράγματα από Σεπτέμβρη ;)


ΥΓ. Το ντονέρ δεν κολάει πουθενά... Απλά τσάκισα μια μερίδα χθες στον Σάββα και μου έχει μείνει η χαρά :o)

2 σχόλια:

Σίσσυ είπε...

ολη την ελλαδα θα γυρίσεις, κατά εδώ δε λες να κάνεις... Καλααααά! Τι ετοιμάζεις για τον Σεπτέμβρη καλέ; Φεύγεις στην Αγγλία χωρίς εμένα;;; :)

Bobos είπε...

U know that u r special...
Έγω αν θα έρθω δεν θα το κάνω στα κρυφά όπως εσύ στην Αθήνα...:p
έχω και καποιον άλλο που θέλει να έρθει μαζί μου να μας κεράσεις ;)

Όσο για τα του Σεπτέμβρη θα τα πουμε in private :-)