Δευτέρα 7 Ιουλίου 2008

Μπανάκι μανάκι...

Έχουμε αρχίσει τα μπανάκια... Ήδη έχω περάσει τον περσινό αριθμό :-) και δεν είμαστε ούτε στα μέσα του καλοκαιριού...

Σάββατο μεσημέρι μας την βάρεσε να πάμε σινεμά να δούμε το Mamma Mia!!! Πλάκα είχε και ήταν οτι έπρεπε μιας και η προβολή έμοιαζε σχεδόν prive με <10 άτομα στην αίθουσα...

Θέλω να παω να βγάλω το δίπλωμα για τη μηχανή. Ακόμα και στο χωριο φοβάμαι να κυκλοφορώ μόνο με το δίπλωμα για 50cc ενώ το μηχανάκι είναι 125cc... Που θα πάει όμως θα ξεβαρεθώ και θα πάω...

Μου τη βάρεσε και πήρα γυαλιά καθρέφτες... Σαν gogo boy είμαι αλλα δεν γαμιέται... Porsche έτσι; Όχι ότι κι ότι!!!

330 ευρώ για service (λάδια, μπουζί και τακάκια!!!!!) με 95 ευρώ εργατικά για 1,5 ώρα δουλεία; Έχουμε ξεφύγει τελείως πια παντού….

3 σχόλια:

Σίσσυ είπε...

α) Πολύ καλά κάνουνε και σε τραβάνε οι παρέες σου και πηγαίνεις για μπάνιο! (έβγαλα το συμπέρασμα μόνη μου - πέφτω έξω;)

β) Πήρες μηχανή; Πήρες μηχανή; Πήρες μηχανή; Η mamma mia πόσα εγκεφαλικά έπαθε; Μεγειές και καλοτάξιδη! Για στείλε details!

γ) Αυτού του στύλ τα γυαλιά δεν τα κορόιδευες αγάπη; Ε; Ε; Επίσης μεγειές!

δ) Τώρα κατάλαβες πα μου ότι έχουμε ξεφύγει;

Αλήθεια που θα πάτε διακοπές; Kiss kiss!:)

Bobos είπε...

Pa mou den pira mixani...Exoume edo kai 2 xronia ena papaki sto xorio kai kei kovo voltes xoris dustuxos to analogo diploma... Vlepeis i mamma mia den tha antexe me mixani stin athina...

Orthos katalaves pos me travane :-)

Diakopes to psaxnoume gia Maroko... Makia sou

Σίσσυ είπε...

είπα και εγώ πήρες μηχανή και δεν μας το είπες να σου πάρουμε ασορτί thingie για το καλό!

Πολύ καλά κάνουνε και σε τραβάνε και αφού το καταφέρνουνε τους βγάζω το καπέλο!

Όχι Μαρόκο... τι να κάνετε στο Μαρόκο... Κάνει πολύ ζέστη τώρα νομίζω! Πάντως θα σας βγει πιο φτηνά από το να πάτε σ'ένα ελληνικό νησί. Αν δεν θέλετε απαραίτητα Μαρόκο, consider Πράγα! Έχω και άπειρα guidelines και θα σας βγει και φτηνά!

Πότε θα τα πούμεεεεεεεεε;;; Φιλιά πολλά!