Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2008

Καλημέρα, καλή εβδομάδα...

Σήμερα θ' ασχοληθώ με κάτι τελείως διαφορετικό και θα γίνω λιγάκι γραφικός...έως πρόστυχος...Αλλά δεν πειράζει...

Λίγο προτού φύγω για την δουλεία ανοίγω την TV για να δω τις εφημερίδες στα πρωινάδικα... Πάνω στο ζάπινγκ και αφού έφαγα στην μούρη τον κύριο Αυτία να μου λέει πόσα θα πληρώσω για το ΕΤΑΚ, γυρίζω στο STAR και απλά μένω κάγκελο...

Κάγκελο σαν τις 2 ρώγες(!!!! ασε τα μπούτια!!!!) της Μελέτη που ξεκίναγε την εκπομπή της... Μου έφτιαξε το πρωινό η κοπέλα με την άκρως αποκαλυπτική ενδυμασία της... Μην με πείτε λιγούρη... Δεν είμαι... Απλά δεν παλεύονται τα πρωινά πιά...Αυτίας, Παπαδάκης, οι 2 της ΕΡΤ και οι κυριολεκτικά απαράδεκτοι του Mega... Να δούμε λίγο νίατο ρε γαμώτο... Λίγη ομορφιά... Δεν έχω ιδέα για το περιεχόμενο της εκπομπής γιατί απλά δεν με νοιάζει... Θέλω να ξεκινάει η μέρα με φρεσκάδα... Αρκετά προβλήματα έχουμε...

ΥΓ... Μπαμπίνο... Η κυρα-Ελένη σου θα φάει χώμα φέτος...

1 σχόλιο:

Σίσσυ είπε...

Μα καλά που ζεις πα μου; Αμα η εκπομπή δεν έχει ρόγα, μπούτι και οπίσθιο δεν νοείται σοβαρή!